شرایط بازگشت کالا (مرجوعی)
در Fiochern، رضایت شما اولویت ماست. همیشه تلاش میکنیم تا کالاها با بهترین کیفیت و در شرایط کاملاً سالم به دستتون برسن.
با این حال، اگه به هر دلیلی نیاز به برگردوندن کالا داشتید، لطفاً شرایط زیر رو مطالعه کنید 👇
کالاهای مشکلدار یا خراب: اگه محصول دریافتی ایراد فنی یا ظاهری داشته باشه که ناشی از استفادهی شما نباشه، میتونید تا 7 روز کاری بعد از دریافت، درخواست مرجوعی بدید.
کالای اشتباه: در صورت ارسال محصول متفاوت با سفارش ثبتشده در سایت.
پشیمانی از خرید: فقط برای کالاهایی که پلمپ و بستهبندی اصلیشون باز نشده باشه (بهویژه در گجتها). هزینه پست در این حالت با خریدار است.
کالاهایی که باز یا فعالسازی شدن، مصرفی هستن، یا توسط تعمیرکار غیرمجاز دستکاری شدن، شامل مرجوعی نمیشن.
برای برگشت کالا:
با پشتیبانی Fiochern از طریق شماره 09352748173 یا ایمیل info@Fiochern.com تماس بگیرید.
پس از تأیید، کالا را با بستهبندی اصلی و لوازم جانبی ارسال کنید.
کد رهگیری پستی را برای پیگیری نزد خود نگه دارید.
